Pazar, Haziran 22, 2014

Textual description of firstImageUrl

ramiz karaeski / dayı / sözleri

Tuncel KURTİZ (Ramiz KARAESKİ) Sözleri kardeş...










yapacak birşey kalmayınca,
hiçbir şey yapmamak en doğrusudur kardeş!!!


Çok uğraştım insanların söküklerini dikmek için..AMA beceremedim kardeş
sonradan anladım sökük kişilikteyse dikiş tutmazmış


Yavaş yürüyor olabilirim,
ama hiç bir zaman geriye doğru yürümedim kardeş!!


Sen ağaç baltaya ne demiş bilirmisin kardeş?
Ben senin beni kestiğine değil,
Sapının benden olduğuna üzülüyorum!



Bir insanı çöplükten çıkarabilirsin.  AMA o insanın içindeki pisliği çıkaramazsın yeğen..



Bu dünyada insanı iki şey yıkar yeğen!
Dostundan gelen ihanet..
Düşmanından gelen merhamet..



Hak edene haddini bildirmek! Fakir giydirmek kadar sevaptır.



En iyi soygunlar girerken değil çıkarken bozulur yeğen. Haydutlar öyle iyi planlar ki girmeyi nasıl çıkacaklarını unuturlar. Çıkacaksan hemen çıkacaksın yeğen yoksa çekerler yoksa seni içeri.


Güvercinin boynundaki o kırmızımtırak tüyler vardır ya, bir kere taktı mı güvercin o tasmayı boynuna başka birisini sevemezmiş, ama bazen fazla sevgiden güvercinler birbirlerini de öldürürlermiş, birbirlerinin gırtlağını deşerlermiş fazla sevgiden, o yüzden o kızıl tasmaya da güvercin gerdanlığı derlermiş.


Madem bu kadar çok sevdiniz birbirinizi bakalım kim takacak o gerdanlığı boynuna... Madem ikiniz de hasmımsınız artık geldik sınavın son sorusuna. Biriniz ölürse diğeriniz sağ çıkacak buradan, bakalım kim daha çok seviyor diğerini... Kim takacak o gerdanlığı boynuna



Bir şey yapmadan önce eğer yaparsan sana ne yapacağımı bir düşün önce.


Öyle Değil İşte KARDEŞ..!
Düşman Kör Nişancıdır da Dost Bilir Nerden Vuracağını..


Bir kez yalanını yakaladığın kişinin,
Bin kez doğrusunu sorgularsın .kardeş

kalabalıkta artislik çekenin,
tenhada Özrünü kabul etmem kardeş !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.