Perşembe, Temmuz 24, 2014

Textual description of firstImageUrl

Ekin Koç Kimdir? Ekin Koç Biyografisi ve Resimleri - Benim Adım Gültepe Seyfi

benim adım gültepe seyfi

BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ SEYFİ(EKİN KOÇ)

Kanal D'nin yeni dizisi Benim Adım Gültepe dizisinin başrol oyuuncusu Ekin Koç. Ekin Koç dizide Seyfi karakterini canlandırıyor. Eylül ayında ekranlarda olacak Benim Adım Gültepe dizisi sezonun en iddalı dizilerinden. Dizi 1980'in İzmir Gültepe semtinde geçiyor. Bu semte yaşayan dört arkadaşın bakış açısından Gültepe anlatılacak. Dizinin oyuncuları arasında Mete Horozluoğlu(Eşref), Ayça Bingöl(Gülümser) ve Ekin Koç(Seyfi) yer alıyor. Peki dizide Seyfi'yi canlandıran Ekin Koç kimdir, kaç yaşındadır.

EKİN KOÇ KİMDİR?
BENİM ADIM GÜLTEPE SEYFİ(EKİN KOÇ) KİMDİR?

Ekin Koç Yaşı: 22
Ekin Koç Boyu: 170 cm
Ekin Koç göz Rengi: Kahverengi
www.trbuguntvhaber.blogspot.com
Ekin Koç, 1992 yılında Antalya'da doğmuştur. Ekin Koç 35 buçuk atölyesi öğrencisidir. ekin Koç'un ilk dizisi Sana Bir Sır Vereceğim dizisidir. Bu dizide Tilki karakterini canlandırmıştır. Dizinin en çok ilgi gören oyuncusu olmuştur. Şimdilerde Benim Adım Gültepe dizisinde Seyfi rolünde ekranlarda olacak.
www.trbuguntvhaber.blogspot.com
Ekin Koç Oynadığı Diziler
2013 Sana bir Sır Vereceğim dizisi Tilki
2014 Benim Adım Gültepe dizisi Seyfi

Ekin Koç Fotoğrafları, Resimleri

ekin koç, ekin koç resimleri, Benim Adım Gültepe Seyfi, Benim Adım Gültepe Seyfi, Benim Adım Gültepe Seyfi kimdir, Benim Adım Gültepe dizisi oyuncuları, Benim Adım Gültepe dizisindeki oyuncular, Benim Adım Gültepe ekin koç, ekin koç kaç yaşında, ekin koç resimleri

1 yorum:

  1. sena19:08

    ekin abi seni çok seviyorum lütfen bana ulaş

    YanıtlaSil

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.