Salı, Eylül 23, 2014

Textual description of firstImageUrl

Bengü - Sahici Şarkı Sözü 2014

bengu-2014-sahici
  BENGÜ-SAHİCİ ŞARKISI 2014
bengü 2014 sahici şarkısı, bengü yeni şarkısı sahici sözleri 2014, bengü yeni klibi sahici sözleri, 2014 bengü sahici şarkısının sözleri, bengünün yeni albümü ikinci hal 201, bengü yeni klip sahici 2014

Bengü'nün yeni albümü İkinci Hal yakında müzik marketlerde olacak. 2014 Bengü İkinci Hal albümünde ilk klip çalışması Sahici şarkısına geldi. Bengünün yeni klibi 23 eylül 2014 tarihinde müzik kanallarında olacak. Şarkının sözlerini sizler için yayınlandık..

BENGÜ-SAHİCİ SÖZLERİ
Doğdu içime ayrılacağın
Selamını aldım yalnızlığın
Bakta gözüme söyle yüzüme
Yakıştı mı bu haksızlığın
Kırsam döksem neye yarıyor
Almış bak yine gidiyor
Ben aşkı kurtarayım derken
Kalbim elden gidiyor
Yıkılır her gece üzerime dünya
Ben sandım sahici meğer seni rüya
Gönlünü gönlüme ömrünü ömrüme
Yazmıştım sildiler zorla

Bengünün yeni albümü İkinci Hal henüz çıkmadığı için şarkıları listeleyemiyoruz. Sadece albümün çıkış şarkısı Sahici olduğunu biliyor ve sahici şarkısının da teaser'i yayınlandı ve yayınlanan teaserda Yıkılır her gece üzerime dünya sözleri geçiyor... 23 eylül 2014 itibari ile şarkının sözleri ve diğer şarkılar güncellenecektir.

2014 BENGÜ İKİNC HAL ALBÜMÜ ŞARKILARI 
01- Sahici
02-
03-
04-
05-
06-
07-
bengü yen albümü ikinci hal, bengü ikinci al albümü şarkıları 2014, bengü sahici şarkısı 2014, bengü 2014 yeni şarkısı klibi ne zaman,e-blogu.blogspot.com 2014 bengü yıkılır her gece üzerime dünya şarkısı sözleri, bengü sahici sözleri 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.