Pazar, Eylül 07, 2014

sabahattin ali sözleri,sabahattin ali kürk mantolu madonna sözleri




                   SABAHATTİN ALİ Sözleri


"Sonra tutmuş ‘çay içme’ diyor. Allah Allah… Çaydan da zarar geldiği görülmüş mü?”


"Bu ölü toprakların üstünde hiçbir şey ölmek ve öldürmek kadar kolay değildir."

"Hayat bir katakulliden ibarettir!"

"Onunla beni bizim iradelerimizin üstünde bir bağın bağladığına eminim."

"İnsan asıl birisini sevdiğini anlayınca içinin de kainatı alacak kadar genişlediğini görüyor."

"Dünyada şimdi onunla yan yana bulunmamamız kadar mantıksız ve lüzumsuz ne vardır acaba?"

"Şimdi ben gidiyorum fakat ne zaman çağırsan gelirim." dedi. Evvelâ ne demek istediğini anlamadım! O da bir an durdu ve ilave etti: "Nereye çağırsan gelirim!"

"Ruhum bir heykel gibi düşüp parçalanırdı.
Bu sesleri duyanlar gülüyorum sanırdı."

"Bütün kavgamızda kendimiz için hiçbir şey istemedik. Yalnız ve yalnız, bu yurdun bütün yükünü omuzlarda taşıyan milyonlarca insanın derdine derman olacak yolları araştırmak istedik."

"Bense bir gün, ne zaman olacağını şimdi bilmediğim bir gün… Bütün umutsuzluklarımı, hüzünlerimi, anlamsızlıklarımı, hiçliklerimi bu şehirde bırakıp, sadece senin sevdanı giyinip üzerime senin şehrine doğru yol alacağım."

"Ben zaten dans etmekten fazla zevk almam, bazen dans ettiğim kimse hoşuma gider ve bu yüzden o sıkıntıya katlanırım."


"Tahmin etmiyorum ki senin bulunduğun yerler buradan daha aydınlık olsun. Buraya gelmek, tekrar başını göğsüme koymak, ellerini böyle yumruk yaparak avucuma vermek istediğin anlar olacaktır. O zaman hiç düşünmeden gel."


"Bir insanın bütün varlığı ile, karmakarışık ruhu, esrarı çözülmemiş vücudu, arzuları, itiyatları, ihtirasları, hulasa her şeyi ile size teslim olması, size iltihak etmesi ne muazzam bir şeydir!"

Sen aklıma gelince herşey gülümserdi
Ağaçlar şarkı söyler,rüzgar tatlı eserdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuza gelecek cevabı takip etmek için Beni bilgilendir kutucuğuna tıklayabilirsiniz.